advertise

Friday 3 March 2023

मायाँ त मायाँ हो- (नेपाली चलचित्र चिनो) पूरा अडियो नेपाली लिरिक्स सहित

"माया त माया हो" ➤ Singer – Narayan Gopal & Asha Bhosle ➤ Music – Ranjeet Gajamer ➤ Lyricist – Kusum Gajamer ➤ Editor – Binay Dahal
नेपाली चलचित्र चिनो

तिम्रो मनमा लुकेको कुरा नभने पनी भुलिदिने लाई सम्झीदिने लाई (माया त माया हो)-२ तिम्रो मनमा लुकेको कुरा नभने पनी भुलिदिने लाई सम्झीदिने लाई (माया त माया हो)-२ म्युजिक सम्झना छेक्छ एकान्तमा निन्द्रामा सपना भैइ बतास गाउछ मोहनी गीत मायाको कथा भैइ बिर्सन खोज्छु बाडुली लाग्छ मन यो चंचल भैइ हो भुलिदिने लाई सम्झीदिने लाई (माया त माया हो)-२ म्युजिक हा आ........हा आ...........हा.....हा वारि र पारी दुइ किनार माझ यो खोला बग्दछ तिम्रो र मेरो दुइ मुटु माझ यो माया अल्झेछ खोला भएर जहाँ बगे पनी किनार झै साथ रहने छु हो भुलिदिने लाई सम्झीदिने लाई (माया त माया हो)-२ म्युजिक जन्म हे जन्म पुनर्जन्म म फेरि जन्मुला जन्म हे जन्म पुनर्जन्म म पनी जन्मुला म तिम्रो लागि म तिम्रो लागि फेरी जन्म लिउला हो भुलिदिने लाई सम्झीदिने लाई (माया त माया हो)-२ तिम्रो मनमा लुकेको कुरा नभने पनी भुलिदिने लाई सम्झीदिने लाई (माया त माया हो)-२
Share This
Previous Post
Next Post

नमस्कार मेरो सम्पूर्ण मित्रहरूलाई मेरो नाम "धन कुमार श्रेष्ठ "हो मेरो ठेगाना गण्डकी अञ्चल, तनहुँ जिल्ला, दमौलीमा पर्दछ।यो मेरो आफ्नै बल्ग हो म तपाईंहरूलाई यो बल्ग द्वारा विभिन्न मनोरञ्जनात्मक कार्यक्रमहरु,समाचार र शिक्षा मुलुक सामाग्रीहरु प्रस्तुत गर्ने छु जस्तै : शिक्षा मुलुक भन्नाले मैले जानेको कुराहरु तपाइँहरू लाई सिकाउने बुझाउने छु तपाईंहरू कतिपयलाई सायद कम्प्युटर,मोबाईल,इलेक्ट्रोनिक चिजहरुको बारेमा थाहा त होला तर कुनै बेला त्यसमा आउने खराबी वा टेक्निकल कारणहरु बारे थाहा नहुन सक्छ यस्तो अवस्थामा सो खराबीलाई घरमै बसेर आफैले त्यसको समाधान गर्न सकिने तरिकाहरु सिकाउने छु र साथ साथै विभिन्न कुराहरूको बारेमा जानकारीहरु पनि दिने छु यदि तपाईंहरूलाई आवश्यक परेको खण्डमा मलाई सम्पर्क गर्न पनि सक्नुहुनेछ र यो मेरो बल्गमा प्रस्तुत भएका सामाग्रीहरु तपाईंहरूलाई कस्तो लाग्छ कृपया आफ्नो प्रतिक्रियाहरु दिनुहोला।आशा छ यहाँहरुले यो मेरो बल्गमा समाबेश भएका सामाग्रीहरु मनपराइदिनुहुनेछ। धन्यवाद.

0 comments: